تدریس پیانو در منزل یکی از روش های تدریس می باشد.

افرادی که شرایط رفتن به کلاس های حضوری را ندارند از افرادی که این نوع تدریس را انجام می دهند بهره می برند.

تدریس پیانو در منزل

کلیک کنید:

تدریس پیانو شمال تهران

یکی از خدماتی که آموزشگاه ها یا اساتید پیانو برای اموزش ارائه می دهند تدریس خصوصی پیانو در منزل است.

در این روش پس از تعیین قرار داد مربی با رعایت تمام پروتکل ها و در زمان تعیین شده به منزل هنرجو می رود و به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه که از قبل تعیین شده است آموزش خود را شروع می کند.

تدریس پیانو در منزل

این نوع آموزش هم برای بزرگسالان هم برای کودکان بسیار کاربردی است به ویژه در زمان هایی که افراد زمان کافی را ندارند تا به کلاس های حضوری بروند و یا شرایط نامساعدی مانند بیماری کرونا در کشور حاکم است.

در این روش تنها یک بار در هفته آموزش توسط استاد انجام می شود.

قیمت تدریس خصوصی پیانو در منزل

قیمت تدریس پیانو

قیمت یا هزینه تدریس پیانو در منزل بسیار متفاوت است.

موارد بسیار تعیین کننده ای در قیمت تدریس خصوصی پیانو در منزل وجود دارد.

از مهمترین مواردی که در کشور ما برای تعیین قیمت کلاس پیانو وجود دارد استان محل زندگی شما است که واقعا اگر ساکن کلانشهر ها باشید عللخصوص پایتخت شاهد افزایش قیمت بسیار بالایی هستید.

 

کلیک کنید :

قیمت کلاس پیانو

سال    ۱۴۰۱

 

مورد بعدی استاد مورد نظری است که برای تدریس انتخاب می کنید زیرا با توجه به میزان تجربه، مهارت و شهرت قیمت ها تعیین می شوند.

قیمت کلاسهای حضوری پیانو در منزل بسیار  بالاتر از کلاس های حضوری در آموزشگاه ها است.

قیمت کلاس ها بر اساس نیم ساعت تدریس یا یک ساعت تدریس داده می شوند این افزایش قیمت به دلیل رفت و آمد های استاد و راحتی شاگرد در منزل است که در حال حاضر برای  نیم ساعت تدریس پیانو در منزل ۱۸۰٫۰۰۰ تومان تا ۳۰۰٫۰۰۰ تومان گرفته می شود.

قیمت کتاب های پیانو برای سطح مبتدی:

نام کتاب قیمت
کتاب نت های ساده پیانو

اثر میشل هتلی

۱۱۵،۰۰۰ تومان
برترین های پیانو:سطح اول

اثر بهرنگ نبی زاده

۹۰،۰۰۰ تومان
برترین های پیانو:سطح سوم

اثر بهرنگ نبی زاده

۷۲۰،۰۰۰ تومان

تدریس پیانو در منزل به کودکان

مدرس پیانو

یکی از موارد مهمی که برای تدریس پیانو به کودکان وجود دارد استفاده از اساتید فن است.

تدریس پیانو به کودکان در منزل همانقدر که دارای مزایایی است از معایبی هم برخوردار بوده، از مزایای این کار می توان به احساس راحتی و ترس کمتر کودک اشاره کرد زیرا در فضای امن خانه قرار دارد.

کلیک کنید : 

آموزشگاه تدریس پیانو به کودکان

 

بهترین کار برای شروع تدریس کمک از رنگ ها و نقاشی ها است یا به نوعی استفاده از پیانو رولی رنگی اینکار کمک می کند تا کودکان درک ریتمی خوبی از این ساز پیدا کنند.

در این مرحله ذهن کودک آماده فراگیری نت ها است به نوعی می توان این روند را به صورت یادگیری نت‌ها، همخوانی و در نهایت نواختن ملودی‌ های ساده نام برد.

یکی از مواردی که وجود دارد برخی از اساتید برای تدریس  پیانو در منزل از پیانو های رولی استفاده می کنند زیرا با توجه به اینکه قابلیت رنگ آمیزی دارند کودکان را بیشتر برای یادگیری جذب می کنند.

معلم پیانو خانم

مدرس خانم پیانو

برای این نوع تدریس ، معلمان خانوم طرفداران بسیاری دارند.

زیرا برخی از افراد و یا کودکان با توجه به اینکه با خانوم ها راحت تر هستند و خانوم ها می توانند رابطه بهتری با هنرجویان مخصوصا کودکان برقرار کنند ترجیح می دهند تا برای تدریس پیانو در منزل از معلم پیانو خانوم کمک بگیرند.

البته یک مطلب دیگری که وجود دارد قیمت کلاس های معلم پیانو خانم هستند که هزینه پایین تری نسبت به معلم های آقا دارند و این موضوع هم باعث افزایش جذب هنرجویان می شود.

مدرس پیانو خانم تهران

اینفو پیانو یادگیری

استان تهران یا به نوعی پایتخت با توجه به اینکه مهمترین استان کشور است و موقعیت های شغلی بسیاری برای هر نوع فردی ایجاد می کند مدرس های خانم هم برای تدریس پیانو در منزل مستثنی از این قضیه نیستند.

در بسیاری از شهر ها و استان های کوچک فعالیت های مدرس پیانو خانوم کمی سخت است اما تهران این فضا را به مدرسان پیانو خانم داده است تا به راحتی فعالیت کنند.

کلیک کنید : 

آموزشگاه تدریس خصوصی

خوب پیانو تهران

شما با تحقیق و کمی سرچ شاهد لیست بسیاری از مدرسان خانوم برای ساز پیانو خواهید بود که با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند فعالیت می کنند.

این مدرسان هم با توجه به فعالیتشان و تجربه ای که برای تدریس خصوصی پیانو در منزل به صورت خصوصی دارند  هزینه های متفاوتی برای هر نیم ساعت یا یک ساعت آموزشی که به افراد در منزل می دهند می گیرند.

حتی مدرسان خاصی در تهران وجود دارند که تنها به کودکان آموزش می دهند و از تبحر بسیاری برخوردارند.

تدریس خصوصی پیانو در غرب تهران

برای تدریس پیانو در منزل در غرب تهران می توانید اساتید مختلفی را از طریق آموزشگاه های موجود در غرب تهران و یا از طریق برخی نرم افزار های جذب کار و یا حتی سرچ در گوگل بیابید و با توجه به رزومه ای که دارند آنها را انتخاب کنید.

کلیک کنید : 

  تدریس پیانو          غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و می خواهید فقط از نزدیک و حوالی منطقه سکونت خود به دنبال استاد بگردید در زمانی که در گوگل سرچ می کنید می توانید سرچ خود را با آموزش پیانو غرب تهران محدود کنید تا دیگر برای انتخاب اساتید به مشکل برنخورید.

نیازمندی های تدریس پیانو در منزل

پیانو رولی

اولین چیزی که برای آموزش پیانو به غیر از جزوات و … نیاز است خود ساز پیانو است که دارای انواع مختلفی می باشد .

ممکن است برخی از افراد در ابتدا توان مالی تهیه پیانو را ندارند که می توانند برای شروع از پیانو رولی استفاده کنند زیرا برای افراد مبتدی این پیانو بسیار مناسب است و همینطور بسیار راحت حمل می شود.

البته نکته ای که در مورد پیانو رولی وجود دارد منحصر به فزدی آن برای آموزش کودکان است.

زیرا می توانند روی کلاویه های آن را رنگ کنند و این موضوع خود تنوعی برای کودک ایجاد می کند.

این پیانو تنها برای  یک  الی دو ترم کاربردی است از آن به بعد در صورت پیشرفت نیاز صد در صدی به پیانو  وجود دارد که باید تهیه شود.

کلیک کنید : 

آموزشگاه تدریس خصوصی خوب پیانو تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک هدیه ویژه برای شما!

رازهای کسب بهترین نتیجه در شروع آموزش پیانو یا ادامه دادن حرفه ای آن

در چه مرحله آموزش هستید؟

آن را انتخاب کنید