فروش ساز مخاطبان

پیانو را میتوان در دسته ی سازهای قیمتی قرار داد و همانطور که خرید و تهیه ی آن بسیار موضوع مهم و حساسی است ، فروش ساز پیانو نیز امری پرچالش محسوب میشود.

بسیاری از هنرجویان پیانو قصد تغییر پیانوی خود را دارند و نیاز دارند ساز کنونی خود را به سرعت به فروش برسانند ، بسیاری از افراد دیگر نیز به دلایل مختلفی مثل مهاجرت ، عدم تمایل به ادامه آموزش ، نیاز به پول آن و… قصد فروش هرچه سریعتر و نقد شدن پول خود را دارند.

اما چالش اینجا آغاز میشود که با توجه به قیمت پیانو و تعداد درخواست ها، گاهی این مسئله بسیار زمانبر ، وقت گیر و خسته کننده است و حتی در مواردی این کار نشدنی به نظر میاید. به همین دلیل بسیاری از افراد خودشان نمیتوانند این کار را انجام دهند. خیلی از زمان ها نیز افراد نمیتوانند مشتری مناسب پیانو خود را یافته و مجبور به فروش پیانو به قیمتی بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن میشوند.

در مواردی هم افراد درگیر خطرات مهم و بزرگی میشوند که فروش ناموفقی را تجربه میکنند.

اگر شما در چنین چالشی به سر میبرید دلیل اصلی آن این نیست که پیانوی شما خواهان و مشتری ندارد، دلیل آن این است که شما دسترسی به این افراد ندارید تا بتوانید پیانوی خود را بفروش برسانید.

اما اصلا نگران نباشید.

چالش خود را از همین حالا حل شده بدانید چرا که مجموعه شمس پیانو کار را برای شما آسان میکند.

پیانو را میتوان در دسته ی سازهای قیمتی قرار داد و همانطور که خرید و تهیه ی آن بسیار موضوع مهم و حساسی است ، فروش ساز پیانو نیز امری پرچالش محسوب میشود.

بسیاری از هنرجویان پیانو قصد تغییر پیانوی خود را دارند و نیاز دارند ساز کنونی خود را به سرعت به فروش برسانند ، بسیاری از افراد دیگر نیز به دلایل مختلفی مثل مهاجرت ، عدم تمایل به ادامه آموزش ، نیاز به پول آن و… قصد فروش هرچه سریعتر و نقد شدن پول خود را دارند.

اما با توجه به قیمت پیانو و تعداد درخواست ها گاهی این مسئله بسیار زمانبر ، وقتگیر و خسته کننده است و بسیاری از افراد خودشان نمیتوانند این کار را انجام دهند. خیلی از زمان ها نیز افراد نمیتوانند مشتری مناسب پیانو خود را یافته و مجبور به فروش پیانو به قیمتی بسیار پایین تر و یا فروش آن به گالری های پیانو میشوند که فروش پیانو به گالری ها به این معناست که شما پیانوی خود را به قیمتی بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن میفروشید . اما چرا؟ چون که گالری ها:

  • قصد فروش در زمان دیگر و سود بالا دارند.
  • مجبور به فراهم کردن فضا برای نگهداری پیانو و همچنین محتمل هزینه هایی برای امر نگهداری ساز میشوند.
  • باید برای پیانو مشتری جدیدی پیدا کرده و نیاز به عملیات بازاریابی و فروش دارند.
  • و …

در مجموع گالری ها مانند نمایشگاه های ماشین هستند و اگر ارزان فروختن پیانو برایتان اهمیت زیادی ندارد میتوانید پیانوی خود را به گالری ها واگذار کنید البته همه ی گالری ها هر پیانویی را نمیخرند!

اما یک راه عالی و یک پیشنهاد فوق العاده وجود دارد

مجموعه شمس پیانو به شما عزیزانی که قصد فروش پیانوی خود را دارید کمک میکند تا با قیمتی مناسب تر پیانوی خود را بفروش برسانید.

اما چگونه؟

شمس پیانو، باتوجه به ابزارهایی که در اختیار دارد مشتری مناسب پیانوی شما را به شما معرفی خواهد کرد، قطعا افرادی هستند که قصد تهیه پیانو دارند اما شما به آنها دسترسی ندارید و شمس پیانو خریداران علاقمند را به فروشندگان متصل میکند و این آشنایی و در نتیجه اتفاق افتادن یک معامله ۲سر سود را فراهم میکند هم برای فروشندگان که با قیمت مناسبی ساز خود را بفروشند هم برای خریداران که سازی با کیفیت و مناسب تهیه کنند زیرا تمام پیانوها ، از جانب ما ابتدا کارشناسی شده و سپس به فروش میرسند.

خطرات و چالش های فروش ناموفق بیخ گوش هنرجویان و هنرمندان!!

چرا میگوییم فروش پیانو خطرات و چالش های مهمی دارد؟

خطر کلاهبرداری

این خاطره کاملا واقعی است!! چند وقت پیش یکی از دوستان با آگهی پیانو در یک اپ فروش کالا یک مشتری برای پیانوی خود پیدا کرد. مشتری پیانو را خرید و به ایشان یک رسید ساتنا جعلی ارائه کرد و پیانو را برد و دوست من به پولش نرسید و مجبور به شکایت به کلانتری شد. پس بسیار باید دقت عمل داشته باشید تا خدایی ناکرده مشکلی ایجاد نشود.

ندانستن قیمت واقعی پیانو

که باعث میشود پیانوی خود را ارزان تر بفروشید و یا گران تر معرفی کرده و بسیاری از مشتری ها را از دست بدهید.

پیدا نکردن مشتری پیانو

بعلت دسترسی نداشتن به مشتری ها نمیتوانید مشتری های احتمالی پیانو خود را پیدا کنید.

عدم شناخت تخصصی پیانو

شما قاعدتا کارشناس تخصصی پیانو نیستید و طبیعتا نمیتوانید پیانوی خود را برای مشتری به خوبی معرفی و کارشناسی کنید.

فرسایشی شدن فروش

به دلایل گفته شده فروش زمانبر شده و زمان زیادی از شما صرف کرده و در نهایت شما را خسته میکند.

با شرکت در پلن های فروش ما چه امکاناتی دریافت میکنید؟

  • کارشناسی ساز شما
  • معرفی ساز شما به مخاطبان وبسایت شمس پیانو
  •  معرفی پیانو به هنرجویان اساتید مختلف
  • یک پست اختصاصی در اینستاگرام شمس پیانو
  • استوری های متنوع از پیانوی شما و معرفی کامل آن
  • حضور کارشناس تیم ما در محل شما در هنگام بازدید مشتری
  • ایجاد محتوا از ساز شما در تمام وبسایت های فروش محصول
  •  

همین حالا در خواست خود را ثبت کنید

راهکار عالی و پیشنهاد فوق العاده:

پلن A

پلن B

پلن C

پلن A

این پلن مخصوص ساکنین شهر تهران است. در این پلن شما فروش پیانوی خود را بصورت کامل به ما محول میکنید و صفر تا ۱۰۰ این کار با ما خواهد بود. تیم ما در مرحله ی اول از ساز شما کارشناسی (به شکل حضوری) به عمل آورده و سپس کار فروش پیانوی شما را پیگیری میکند. تیم شمس پیانو  مشتری های احتمالی پیانوی شما را پیدا کرده و پیانوی شما را به ایشان معرفی میکند. در تک تک مراحل انجام فروش که شامل کارشناسی وتعیین قیمت پیانو، یافتن مشتری،  معرفی پیانو، بازدید حضوری پیانو، توافق ، امضای قرارداد و… نماینده ما حضور خواهد داشت و تمامی مراحل را با شما طی خواهد کرد.

هزینه و کمیسیون همکاری این طرح ۱۰% قیمت تعیین شده پیانو میباشد که ۱% آن بصورت پیش پرداخت و در شروع فرآیند پرداخت میشود و مابقی ۹% در زمان قطعی شدن معامله و فروش اتفاق میفتد.

با شرکت در این پلن چه چیزهایی دریافت میکنید:

قیمت همکاری : ۱۰% قیمت تعیین شده پیانو و ۱% بصورت پیش پرداخت

پلن B

در این پلن تیم شمس پیانو تمامی فرصت ها و رسانه هایی که در اختیار دارد، برای فروش پیانوی شما به کار میگیرد  تا شما بتوانید مشتری پیانوی خود را بیابید. این پلن یک پلن تبلیغاتی است که با شرکت درآن، تبلیغ پیانوی شما در دسترس هنرجویان ، اساتید پیانو ،علاقمندان به پیانو ، کاربران وبسایت شمس پیانو و کاربران صفحات اجتماعی شمس پیانو قرار میگیرد و یافتن مشتری پیانو را برای شما ممکن و فروش آن را سرعت میبخشد و همچنین میتوانید پیانوی خود را با قیمتی مناسب در زمانی معقول به فروش برسانید.

با شرکت در این پلن چه چیزهایی دریافت میکنید:

بدیهی است با انجام تمامی این اعمال پیانوی شما با بالاترین حد از احتمال فروش خواهد رفت اما فروش پیانو به عواملی مانند برند پیانو، تمیزی آن ، قیمت ، لوازم جانبی و … بستگی دارد و در این پلن شمس پیانو ضمانتی بابت مدت زمان فروش نخواهد داد.

پلن C

در این پلن مجموعه شمس پیانو و همکاران مشتری شما خواهند بود. پیانوی شما توسط تیم ما و همکاران ما خریداری شده و پول شما در لحظه آماده خواهد بود و میتوانید در سریعترین زمان ممکن پیانوی خود را به فروش رسانده و پول آن را نقد کنید. این پلن مناسب افرادی است که زمان مهم ترین اولویت این افراد است و میخواهند فروش در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

در این پلن شما پیانوی خود را با قیمت کمی پایین تری به فروش رسانده اما تمام عملیات آن در عرض چند ساعت انجام میشود

خرید پیانوی شما با قیمت مناسب توسط تیم شمس پیانو و همکاران

همین حالا میتوانید درخواست خود را ثبت کنید تا پیانوی شما در لیست پیانوهای آماده به فروش قرار گرفته و با کمترین دردسر و قیمتی مناسب پیانوی خود را به فروش برسانید.

البته لازم به ذکر است که بعلت اینکه مجموعه شمس پیانو خود طرف معامله شما نیست نمیتواند تضمینی بابت زمان فروش پیانوی شما داده و مسئولیت های حقوقی و اخلاقی معامله شما و مشتری شما برعهده شما و ایشان خواهد بود.

درخواست فروش ساز